14/3/11

Σεμινάριο μηχανικών


Το ΚΠΕ Τρικκαίων σχεδιάζει να υλοποιήσει επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: «ΤΕΧΝΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΑΠΕ».
Το σεμινάριο είναι το τρίτο που διοργανώνεται από το Κέντρο, κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά, στο πλαίσιο της πράξης «Δράσεις δια βίου μάθησης για τους ενήλικες».
Το σεμινάριο είναι διάρκειας τεσσάρων (4) ωρών και απευθύνεται σε μηχανικούς του Ν. Τρικάλων, καθώς και σε 10 εκπαιδευτικούς μέλη παιδαγωγικής ομάδας των ΚΠΕ περιφέρειας Θεσσαλίας.
Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 2 Απριλίου και ώρα 6μ.μ.στα Τρίκαλα, στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου.
Στους επιμορφούμενους θα δοθεί βεβαίωση συμμετοχής.
Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να αποστείλουν συμπληρωμένη (με τα πλήρη στοιχεία) την αίτηση συμμετοχής τους στο e-mail του ΚΠΕ trikalakpe@gmail.com ή στο fax 2431076623.
Το πρόγραμμα του σεμιναρίου έχει ως ακολούθως:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ ΚΠΕ ΤΡΙΚΚΑΙΩΝ
«ΤΕΧΝΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΑΠΕ»
ΣΑΒΒΑΤΟ 2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2011
ΑΙΘΟΥΣΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΡΙΚΑΛΩΝ


5:30 – 6:00 Προσέλευση – Εγγραφές
Καφές


6:00 – 6:15 Χαιρετισμοί - Έναρξη

6:15 – 7:00 «Τεχνικά και θεσμικά ζητήματα των ΑΠΕ»»
Γεώργιος Κάραλης, Δρ Μηχ/γος Μηχ/κος ΕΜΠ

7:00 – 7:45 «Υλοποίηση έργων αιολικής ενέργειας: από το Α έως το Ω»
Ιωάννης Περιβολάρης, Δρ Μηχ/γος Μηχ/κός, Γενικός Δ/ντής InFlow

7:45 – 8:30 «Υλοποίηση φωτοβολταϊκών έργων»
Γεωργία Βεζυργιάννη, Φυσικός – MSc. Φυσικός περιβάλλοντος Τμήμα Εκπαίδευσης Κέντρου Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΚΑΠΕ)

8:30 – 9:15 «ΑΠΕ για ρύθμιση θερμικού περιβάλλοντος και ποιότητας αέρα στα κτίρια »
Δρ Δημήτριος Μπούρης, Αν. καθηγητής Τμήματος Μηχ/γων Μηχ/κών Παν. Δυτ. Μακεδονίας

9:15 – 9:30 Ερωτήσεις – Συζήτηση

9:30 Ελαφρύ Γεύμα

ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ:
Ελένη Γιοντζή, Υπεύθυνη ΚΠΕ δ. Τρικκαίων
Δημήτριος Θεοχάρης, Αναπλ. Υπεύθυνος ΚΠΕ δ. Τρικκαίων



Την αίτηση σε μορφή κειμένου (word) θα την βρείτε στην ιστοσελίδα του κέντρου (τέλος της ιστοσελίδας αρχείο ΑΙΤΗΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ.doc).


Σε μορφή pdf είναι διαθέσιμη από τον παρακάτω σύνδεσμο
ΑΙΤΗΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια: